Ha Ön elfoglalt üzletember, esetleg több céget is vezet, elárasztják a hivatalos levelek, nincs ideje a mindennapi ügyintézés mellett iratait rendszerezni, hatóságok képviselőit fogadni, akkor jó helyen jár! Ön vezeti a cégét, mi pedig levesszük a teljes adminisztrációs és irodai feladatokat a válláról. Székhelyszolgáltatás, keretein belül gondoskodunk róla, hogy az Ön levelei mindig hiánytalanul megérkezzenek hozzánk, amit mi e-mailben, digitális formában továbbítunk az Ön által megadott címre. Partnereink részére biztosítjuk az iratanyagok iktatását, szükség esetén azonnali ügyintézést, és megkezdjük a pénzügyi-számviteli feldolgozást. Vállaljuk Ön helyett, hogy képviseljük a hatóságok előtt (pl. NAV), hiszen mi sem kellemetlenebb, mint ha éppen az ügyintézés kellős közepén toppannak be egy esetleges ellenőrzésre.